Kwaliteitszorg

Wij streven naar complete zorg, die zoveel mogelijk door een vaste zorgverlener wordt verleend. Bij Nabrissa Zorg werken we volgens een zorgplan dat we samen met u opstellen. Ook bij de uitvoering van het plan blijft u nauw betrokken. Regelmatig zullen we u vragen naar de manier waarop u de verleende zorg ervaart.

Deskundige medewerkers

Al onze medewerkers zijn opgeleid volgens het normenkader V&VN (verpleging en verzorging) en zijn bevoegd en bekwaam. Tussentijdse bijscholing is een belangrijk onderdeel van het werken bij Nabrissa Zorg. Duidelijke richtlijnen voor hygiëne, signalering en veiligheid beschermen u en de thuiszorgmedewerkers. Daarnaast blijven we kritisch kijken naar de arbeidsomstandigheden van onze zorgverleners die lichamelijke zware arbeid verrichten.

 
 

Kwaliteit

Nabrissa Zorg werkt aan alle kwaliteitseisen die er binnen de thuiszorg gelden. Ieder jaar worden wij door een externe organisatie getoetst op alle onderdelen binnen de organisatie. Zo bent u er zeker van dat u professionele, veilige en goede zorg krijgt volgens de laatste maatstaven. Voor de wijkverpleging en de langdurige zorg thuis heeft Nabrissa Zorg haar manier van werken vastgelegd in kwaliteitskaders.

Klanttevredenheid

Bij Nabrissa Zorg gaat het om u als klant. Wij streven naar een waardering van u als klant naar een 8 of hoger. Een klantevredenheidsonderzoek voeren we jaarlijks via een PREM-enquete uit. Regelmatig zullen wij u om feedback vragen en nodigen wij u uit om verbeterpunten door te geven van onze dienstverlening. Zo blijven wij luisteren naar onze cliënten.

Nabrissa Zorg BV - Flevodwarsweg 3 D - 2318 BW Leiden - 071 - 3031949 
bij spoed: 06 11 58 65 92